Mijn Zaak Zoetermeer
KRANT NR 3 - 2025
Welk Zoetermeers bedrijf heeft hier niet een keer iets besteld?
Elk Zoetermeers bedrijf zou inmiddels weten voor elk kantoorartikel bij Romijn Office Supply terecht te kunnen. De specialist en totaalleverancier van kantoorartikelen, van gepersonaliseerde pennen, koffie tot ergonomisch kantoormeubilair, bestaat inmiddels alweer tien jaar!
Al 10 jaar dé specialist en totaalleverancier van kantoorartikelen
“We hebben in de afgelopen jaren zeer waardevolle klantrelaties opgebouwd met bedrijven uit Zoetermeer, maar ook uit de rest van het land. Dat persoonlijke contact vind ik erg belangrijk”, zegt Dennis Romijn, die bekendstaat om zijn gedegen advies en korte lijnen.
TOTAALLEVERANCIER
Romijn Office Supply is aangesloten bij Quantore, een coöperatie van meer dan 450 kantoorspecialisten, die ruim 23.000 verschillende kantoorartikelen op voorraad heeft. “Ik heb alles wat je maar nodig kunt hebben voor welk bedrijf dan ook. Iedereen heeft printpapier, koffiebekers of prullenbakken nodig.” Ook voor maatwerk ben je bij Romijn Office Supply aan het juiste adres. “Voor alles dat afwijkt, kunnen wij een oplossing bieden. Denk hierbij aan speciale aanvragen, zoals drukwerk en relatiegeschenken.”
ONE-STOP-SHOP
Romijn Office Supply kan met recht een one-stop-shop voor bedrijven, dus niet voor particulieren, worden genoemd. “Er zijn talloze webshops, maar het is veel efficiënter en voordeliger om alles op één plek te bestellen. Het gemak van alles op één plek, met één factuur, één aanspreekpunt en één vervoerder.”
VOLLEDIG DUURZAAM
Over het vervoer gesproken: in de omgeving van Zoetermeer maakt Dennis gebruik van de diensten van de klimaatneutrale DHL CityHub XL uit Oosterheem, dat volledig duurzaam opereert met elektrische auto’s, scooters en fietsen. “Een belangrijke schakel in ons verhaal. Als er bij een bestelling iets misgaat, is het vaak in het laatste stukje. Dat straalt op mij af. Wij vinden het ontzettend belangrijk dat alles vlekkeloos verloopt. Voor ons en onze klanten is het bovendien belangrijk om zo duurzaam mogelijk te werken. DHL heeft geen uitstoot en het vervoer is veel stiller, superfijn voor het woongenot van de Zoetermeerders.”
GOED VOORBEELD
“Zien is volgen”, zegt René van Leen van het familiebedrijf VL Mailservice, dat als franchisenemer van DHL vertegenwoordigt is in Zoetermeer en omgeving. “Door het goede voorbeeld te geven met ons volledig elektrische wagen-park hopen we dat anderen ons gaan volgen.” Dennis: “Zij zijn mijn visite-kaartje, dus ik ben blij dat zij het duur-zaam regelen. De laatste schakel richting de klant is ongelooflijk belangrijk.”
VOORDELIG
De samenwerking werkt bovendien twee kanten op. René bestelt op zijn beurt met DHL alles voor in en rond de koffiemachine, kantoorartikelen en schoonmaakproducten bij Romijn Office Supply. “Niet alleen vanwege het gemak en de korte lijnen, maar natuurlijk ook de voordelige prijzen”, aldus René.
JUBILEUMACTIE
Vanwege het 10-jarig jubileum heeft Romijn Office Supply een speciale aanbieding: een complete werkplek, met een zit-sta bureau, wiebelkruk, zitbal en ophangbord voor slechts € 400
Romijn Office Supply - alles voor de mkb ondernemer, duurzaam bezorgd binnen 2 werkdagen.
info@romijnofficesupply.nl
www.romijnofficesupply.nl
shop.romijnofficesupply.nl

Welk Zoetermeers bedrijf heeft hier niet een keer iets besteld?
Elk Zoetermeers bedrijf zou inmiddels weten voor elk kantoorartikel bij Romijn Office Supply terecht te kunnen. De specialist en totaalleverancier van kantoorartikelen, van gepersonaliseerde pennen, koffie tot ergonomisch kantoormeubilair, bestaat inmiddels alweer tien jaar!
Al 10 jaar dé specialist en totaalleverancier van kantoorartikelen
“We hebben in de afgelopen jaren zeer waardevolle klantrelaties opgebouwd met bedrijven uit Zoetermeer, maar ook uit de rest van het land. Dat persoonlijke contact vind ik erg belangrijk”, zegt Dennis Romijn, die bekendstaat om zijn gedegen advies en korte lijnen.
TOTAALLEVERANCIER
Romijn Office Supply is aangesloten bij Quantore, een coöperatie van meer dan 450 kantoorspecialisten, die ruim 23.000 verschillende kantoorartikelen op voorraad heeft. “Ik heb alles wat je maar nodig kunt hebben voor welk bedrijf dan ook. Iedereen heeft printpapier, koffiebekers of prullenbakken nodig.” Ook voor maatwerk ben je bij Romijn Office Supply aan het juiste adres. “Voor alles dat afwijkt, kunnen wij een oplossing bieden. Denk hierbij aan speciale aanvragen, zoals drukwerk en relatiegeschenken.”
ONE-STOP-SHOP
Romijn Office Supply kan met recht een one-stop-shop voor bedrijven, dus niet voor particulieren, worden genoemd. “Er zijn talloze webshops, maar het is veel efficiënter en voordeliger om alles op één plek te bestellen. Het gemak van alles op één plek, met één factuur, één aanspreekpunt en één vervoerder.”
VOLLEDIG DUURZAAM
Over het vervoer gesproken: in de omgeving van Zoetermeer maakt Dennis gebruik van de diensten van de klimaatneutrale DHL CityHub XL uit Oosterheem, dat volledig duurzaam opereert met elektrische auto’s, scooters en fietsen. “Een belangrijke schakel in ons verhaal. Als er bij een bestelling iets misgaat, is het vaak in het laatste stukje. Dat straalt op mij af. Wij vinden het ontzettend belangrijk dat alles vlekkeloos verloopt. Voor ons en onze klanten is het bovendien belangrijk om zo duurzaam mogelijk te werken. DHL heeft geen uitstoot en het vervoer is veel stiller, superfijn voor het woongenot van de Zoetermeerders.”
GOED VOORBEELD
“Zien is volgen”, zegt René van Leen van het familiebedrijf VL Mailservice, dat als franchisenemer van DHL vertegenwoordigt is in Zoetermeer en omgeving. “Door het goede voorbeeld te geven met ons volledig elektrische wagen-park hopen we dat anderen ons gaan volgen.” Dennis: “Zij zijn mijn visite-kaartje, dus ik ben blij dat zij het duur-zaam regelen. De laatste schakel richting de klant is ongelooflijk belangrijk.”
VOORDELIG
De samenwerking werkt bovendien twee kanten op. René bestelt op zijn beurt met DHL alles voor in en rond de koffiemachine, kantoorartikelen en schoonmaakproducten bij Romijn Office Supply. “Niet alleen vanwege het gemak en de korte lijnen, maar natuurlijk ook de voordelige prijzen”, aldus René.
JUBILEUMACTIE
Vanwege het 10-jarig jubileum heeft Romijn Office Supply een speciale aanbieding: een complete werkplek, met een zit-sta bureau, wiebelkruk, zitbal en ophangbord voor slechts € 400
Romijn Office Supply - alles voor de mkb ondernemer, duurzaam bezorgd binnen 2 werkdagen.
info@romijnofficesupply.nl
www.romijnofficesupply.nl
shop.romijnofficesupply.nl